Świadomy klient będzie wybierał wykonawcę, który ma doświadczenie i wiedzę tzw. know-how, oraz zapewni poczucie bezpieczeństwa w kolejnych latach użytkowania chociażby ze względu na obsługę serwisową.
Zwykle za gwarancję odpowiedzialny jest producent, lecz często bywa tak, że droga do serwisanta nawet fabrycznego jest dość długa. Musimy zadzwonić, zgłosić usterkę wysyłając maila, czekać w kolejce na dany termin, co jest bardzo dużym utrudnieniem, ponieważ przy usterce klimatyzacji, rekuperacji, pompy, czy też fotowoltaiki ważny jest czas i reagowanie rozwiązujące problem tu i teraz.
Nasi klienci mają ten komfort, że dzwoniąc do nas bezpośrednio, przyjmujemy bezpośrednio
zgłoszenie od klienta pomijając całą oficjalną ścieżkę, która wydłużyłaby czas oczekiwania. Działając lokalnie mamy możliwość szybkiego reagowania na zgłoszenia naszych klientów dokonując niezbędnych napraw.